Garantijas, preču atgriešanas un apmaiņas noteikumi interneta veikalā Armikus.lv
Garantijas karte ir elektroniskā veidā izrakstīts rēķins ar datiem par preču apmaksu. Rēķinā ir norādīts preces saņemšanas datums, no kura sākas garantijas laiks. Rēķinā var būt norādīts arī garantijas termiņš, ar kuru pircējs var iepazīties pirms pirkuma veikšanas. Garantijas talons ir derīgs tikai tad, ja tajā pareizi un precīzi norādīts preces nosaukums, preces kods, pārdošanas datums.
Svarīgi arī zināt, ka garantiju nevar pieprasīt – tā ir pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja brīvprātīgs apsolījums, tādēļ vienai un tai pašai precei dažādos veikalos var būt dažādi garantijas nosacījumi.
Garantijas remonts ir bez maksas, kamēr ir spēkā garantijas laiks.
1. Ja pārdomājat un nolemjat atteikties no pasūtītajām precēm, tad Latvijas Republikas likums "Par patērētāju tiesību aizsardzību" un Ministru kabineta noteikumi Nr. №207 tiesības 14 kalendāro dienu laikā lauzt līgumu un atgriezt interneta veikalā iegādātās preces atpakaļ pārdevējam. Tāpat "Par patērētāju tiesību aizsardzību" likuma 12. panta 6. daļa nosaka, ka patērētājs ir atbildīgs par preces drošību un kvalitāti preces atgriešanas tiesību darbības laikā. Iesakām saglabāt preces oriģinālo iepakojumu, lai, izmantojot atgriešanas tiesības, preces transportēšanas laikā netiktu bojātas. Armikus SIA patur tiesības atteikt pircējam preces atgriezt vai ieturēt kompensācijas maksu, ja prece ir bojāta, nepilnīga vai zaudējusi savu sākotnējo stāvokli. Lai vienotos par preču atgriešanu, lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu
2. Ja precei tiek konstatēts defekts, Armikus SIA piedāvā nomaiņu vai naudas atmaksu 72 stundu laikā.
3. Atgrieztajai precei jābūt visām preces komplektējošām detaļām, kā arī papildus piederumiem, ja tādi atradās iepakojumā. Jūs esat atbildīgs/a par visām preces sastāvdaļām. Ja precei nav visas sastāvdaļas, to nevar apmainīt vai atmaksāt.
4. Prece ir jāatgriež tajā iepakojumā, kādā tā tika piegādāta. Iepakojumam jābūt neskartam, tīram un jāatbilst prasībām preču atgriešanai Armikus SIA.
5. Jums ir tiesības atteikt pirkumu, par to oficiāli rakstiski paziņojot pa e-pastu
6. Jums nav tiesību atkāpties no pārdošanas līguma, ja:
6.1 Ja sabojājat preci vai būtiski maināt izskatu. Iepakojuma izskata izmaiņas, kas bija nepieciešamas, lai pārbaudītu saņemto preci, nav uzskatāmas par būtisku nepieciešamību izskata maiņai.
Piemēram, klients pasūtīja mobilā telefona maciņu. Uz iepakojuma ir visas norādes par tālruņa modeli, kuram tas ir paredzēts. Klients atver oriģinālo iepakojumu, mēģina uzlikt savam telefonam maciņu, bet izrādās, ka tas neder. Turklāt klients saprot, ka viņam ir cits tālruņa modelis, nekā viņš iepriekš domāja. Šajā gadījumā preces nevar atgriezt vai apmainīt, jo ir atvērts oriģinālais iepakojums, un uz vāka būs pirkstu nospiedumi – nepārprotami pierādījumi, ka prece ir lietota.
6.2 Ja prece ir skaidri identificēta kā lietota.
6.3 Ja oficiāls atteikums nav iesniegts 14 dienu laikā.
6.4. Juridisko personu iegādātās preces nevar atgriezt 14 dienu laikā no iegādes datuma.
6.5 Preces, kuras pircējs ir fiziski pārbaudījis pirms pirkuma datuma, nevar atgriezt 14 dienu laikā no iegādes datuma.
6.6 Ja iegādātās preces vai pakalpojuma cena ir atkarīga no finanšu sfēras svārstībām, kuras Pārdevējs nav spējīgs kontrolēt.
6.7 Citos likumā noteiktajos gadījumos.
7. Apmaksātas preces bez piegādes (pašizņemšana) tiek uzglabātas bez maksas 30 dienas. Pēc šī perioda tiks iekasēta uzglabāšanas maksa 5% apmērā no preces vērtības par katru dienu. Pēc 20 dienām (50 dienas no maksājuma datuma) preces nonāk uzņēmuma īpašumā.
7.1 Apmaksātās preces ar piegādi ar pakomātiem vai Omniva kurjeru tiek atgrieztas piegādātājam (interneta veikalam) 10 dienu laikā pēc neveiksmīga pircēja mēģinājuma tās saņemt. Pēc saņemšanas datuma preces tiek uzglabātas bez maksas 20 dienas. Pēc šī perioda tiks iekasēta uzglabāšanas maksa 5% apmērā no preces vērtības par katru dienu. Pēc 20 dienām (50 dienas no maksājuma datuma) preces nonāk uzņēmuma īpašumā.